Orange

I have really pleased to black and white combination, by a distinctive color. I recently discovered in second hand this super vintage orange white sweater. In combination with black and white stripes I find it very cute. And of course it could not miss mine, ,,Smurf beanie,, into which I fell in love :) (its merit will definitely have a memory of the concert)

Mám hrozne rada čiernobielu kombináciu doplnenú výraznou farbou. Nedávno som objavila v ,,sekáči,, tento super vintage oranžovo biely svetrík. V kombinácii s čiernobielymi pruhmi mi príde hrozne rozkošný. A samozrejme nesmela chýbať moja ,,šmolkovská,, čiapka, do ktorej som sa tak trochu zamilovala :) (svoju zásluhu na tom bude určite mať aj spomienka na koncert)



beanie, legins, tee: N/A / sweater: 2cnd hand / jacket: Cubus / leather vest: Gina Tricot / boots: Gregor

3 komentáre:

  1. nohavice ti teda pristanu a tie vlasy krasna farba:)) zaujimave že na čierno bielej fotke vyzeraju skoro ako blond:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně se mi líbí tvoje kalhoty :))

    OdpovedaťOdstrániť