DIY: Home decoration


 As I wrote, I produced a lot of gifts personally. This was a gift for my cousin and his wife. They got married only recently, so I thought they would be able to like these ,,tables,, on the wall. My kids got to Nicholas chocolate, which packaging looked like a frame. So I said that it should be used. It's pretty simple, so I'll write you the process and you can do something similar yourself.

Need: packaging of chocolates, newspaper, tape, glue, brushes, color.
Procedure: First, a newspaper make up something like snakes in the form of letters. I chose the words Sweet Home. Then the adhesive tape on the tables. Then the paper to tear into pieces and cover the whole surface, let it dry. Then paint the colors such you want. I have mingled white with a drop of orange. The letters and frame I painted gold. But that's how it will end up looking up to you :)

SK: Ako som písala, veľa darčekov som vyrábala vlastnoručne. Toto bol darček pre môjho bratranca a jeho manželku. Vzali sa len nedávno, tak som si povedala, že by sa im mohli páčiť tieto ,,tabuľky,, na stenu. Moje deti dostali na Mikuláša čokoládky, ktorých obal vyzeral ako rám. Tak som si povedala, že to treba využiť. Je to celkom jednoduché, takže vám napíšem aj postup a môžete si niečo podobné vyrobiť aj sami. 
Potrebujete: obaly od čokoládok alebo z bonboniéry, noviny, lepiacu pásku, lepidlo, štetce, farbu.
Postup: Najskôr si z novín vyrobte niečo ako hadíky v tvare písmen. Ja som zvolila nápis Sweet Home. Potom ich lepiacou páskou prilepte k tabuľkám. Potom si noviny natrhajte na kúsky a oblepte celú plochu, nechajte zaschnúť. Potom namaľujte farbami akými chcete. Ja som si namiešala bielu s kvapkou oranžovej a písmená a rám som namaľovala zlatou. Ale to ako to bude nakoniec vyzerať záleží len na vás:)





Unfortunately I don´t have a photo, but still I try to produce something similar, and I hope that I will shoot the video :)
SK: Finálnu fotku bohužiaľ nemám, ale ešte niečo podobné skúsim vyrobiť a dúfam, že sa mi podarí natočiť aj video :)

9 komentárov:

  1. Skvelé, fakt skvelé. Také niečo by mi ani len nenapadlo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amazing decoration :)
    Happy New Year :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It's amazing idea how to use old newspapers :) Would you like to follow each other? Let me know :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, this is such a wonderful idea, love it. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. followed you back dear, thank you for visiting my blog :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť