Christmas cakes


I wish you a Merry Christmas. Christmas is almost over, but at my blog just getting started. So I'm a little behind. This is because I wanted to enjoy especially the real Christmas and also the fact that in addition to gifts under the tree, I got one more unwanted gift - illness :(
Baked it is of course a long time ago and these are the pictures with my assistants. That was what they got tired of cooking: D (and me too) 

SK: Štastné a Veselé Vám želám. Vianoce sú už takmer za nami, ale u mňa na blogu ešte len začínajú. No som trochu pozadu. To je tým, že som  si chcela vychutnať hlavne tie reálne Vianoce a tiež aj tým, že okrem darčekov som pod stromček dostala ešte jeden nechcený darček - chorobu :(
Napečené už je samozrejme dávno a toto sú fotky aj s mojimi pomocníkmi. Poriadne ich to pečenie zmohlo :D (a mňa tiež )

Mimi
Matúš

2 komentáre: