Tradicional folk look in leatherette jacket.


 Even though I have a leatherette jacket, this look seems to me a little traditional and folklore. It looks so because my hair, and the fact like I have a scarf. And also thanks to this skirt, which I recently bought in secondhand.
We never had in the plan to take pictures, but we made a few pictures .... just the way home. And may not be the best quality, but I think all this have quite interesting atmosphere.
By the way you can still join the ongoing GIVEAWAY on my blog!

SK: Aj napriek tomu, že mám koženkovú bundu mi tento look pripadá tradičný a trochu folklórny. Vyzerá tak vďaka účesu a tomu ako mám šál. A tiež vďaka tejto sukničke, ktorú som sinedávno kúpila v sekáči. Vôbec smenamali v pláne fotiť, ale pár fotiek sme urobili.... len tak po cestedomov. A možno niesu najkvalitnejšie, ale myslím, že celé to má celkom zaujímavú atmosféru.
Mimochodom ešte stále sa môžete zapojiť do GIVEAWAY prebiehajúcej na mojom blogu! 

jacket, skirt: Second Hand / scarf: F&F / boots: Humanic
Photo by Viktor, styling by me:

2 komentáre:

  1. Perfektní účes, škoda, že ho nevídá člověk na ulici častěji ^_^

    Fajn víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou tie fotky vyzerajú super! :) Aj ty v tom "ľudovom kroji". ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť