Giveaway #4 Winners


Well, let's finally Giveaway which give away almost everything:
SK: No hurá konečne Giveaway v ktorej rozdám takmer všetko:

PINK TOP:

DENIM LOOKING MINI SKIRT:

Although I have already handed out a few things and a couple of them ended up in the Challange, which are just beginning to work, but don´t worry I still have more than enough things to you. If I can make it today begins a new BazaarR and a few days next Giveaway :)
SK: Už som síce zopár vecí rozdala a niekoľko ich skončilo v Challange, na ktorej práve začínam pracovať , ale nebojte ešte mám pre vás vecí viac než dosť. Ak to stihnem ešte dnes začne nový BazáR  a za pár dní ďalšia Giveaway :)

4 komentáre:

  1. Ďakujem, potešila si ma. :) Len si náhodou nezamenila veci? Lebo ja som mala záujem o tričko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano máš pravdu, dakujem za upozornenie už som to napravila :)

      Odstrániť
  2. ďakujem veľmi pekne! ešte raz :)

    OdpovedaťOdstrániť