Shades of Brown


Everywhere minimalism, black and white or countless repeat (50) shades of gray.
Well, I'm not! Not that I didn´t like it. Minimalism is incredibly beautiful but not for me. My, a thousand directions from-differently-born soul is too complicated or contrary maybe too simple to be able to identify with minimalism. Although it never know to look resist.
This look will not once again minimalist and certainly not black and white. More and more me attract all-natural colors such as green (grass, plants), blue (sky, water) and of course the brown. All kinds of earth tones on me have a positive mental effect: D Also on you have any color beneficial effects?

SK: Všade minimalizmus, čierna a biela alebo nespočetne sa opakované (50) odtiene sivej. No a ja nie! Niežeby sa mi to nepáčilo. Minimalizmus je neuveriteľne krásny ale nieje pre mňa. Moja na tisíc smerov z-rôzno-rodená duša je príliš komplikovaná alebo naopak možno až moc jednoduchá na to aby sa dokázala stotožniť s minimalizmom. Aj keď na pohľad mu nikdy neviem odolať. 
Tento look teda zasa raz nebude minimalistický a už vôbec nie čiernobiely. Stále viac a viac ma lákajú čisto prírodné farby ako je zelená (tráva, rastliny), modrá (nebo, voda) a samozrejme aj hnedá. Všemožné zemské odtiene na mňa majú pozitívny duševný vplyv :D Aj na vás nejaká farba pôsobí blahodárne?





jacket, vest, sweater, skirt, bag: second hand / boots: Gregor
Ak sa vám páči tento post alebo môj blog podporte ma prosím svojim lajkom na Bloger Roka 2O14!
Za vaše hlasy moc ďakujem :)
(stačí kliknúť SEM a dať like)


Photo by Viktor, styling by me:

10 komentárov:

  1. Velmi pěkný outfit. Mě se líbí takové veselé barvy. Modrá, růžová... :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeráš nádherne. :) Tie farby sa k tebe hodia.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu první větu jsem si opakoval stále dokola na MBPFW =D
    Jinak moc fajn outfit =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeraš super :) ja mam tiež rada prírodne farby, ale ešte o niečo viac take šialene živé farebne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great outfit! Very nice post girl.

    kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Awesome! Thank you for sharing this to us and have an amazing Friday! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Celý outfit úplne super a veľmi sa mi páčia tvoje vlasy. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odstíny hnědé jsou náhodou super a k zrzavým vlasům ještě lepší! :) Super fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Odstíny hnědé jsou náhodou super a k zrzavým vlasům ještě lepší! :) Super fotky

    OdpovedaťOdstrániť