Design my Home


You also so often wondered about your home? How could it look like a place where people spend so much time? You like to think over your room, combining furniture and accessories like me?
So I thought about it more and more. This is because we are planning to move from their parents in-laws :D.
I already have a clear idea as will our future home look like. I definitely want as many things made myself (the pictures are already working our little one), such as recycled old. It can´t all be homemade products. So I viewed furniture and tried to create a few suggestions how I liked it. I chose some beds and to them a few pieces of furniture. And I also tried to select a color palette. What do you say, can you imagine your room in my collages?

SK: Aj vy tak často premýšlate nad svojim domovom? Ako by mohlo vyzerať miesto kde človek trávi toľko času? Radi premýšľate nad svojou izbou a kombinujete nábytok či doplnky ako ja? No ja nad tým rozmýšlam stále viac. To  bude tým, že sa plánujeme presťahovať od svokrovcov :D.
Mám už celkom jasnú predstavu ako bude náš budúci domov vyzerať. Rozhodne chcem aby sme si čo najviac vecí vyrobili sami (na  obrazoch už pracujú naši drobci), napríklad zrecyklovaním starého. Všetko sa ale podomácky vyrobiť nedá. Tak som si prezerala nábytky a skúsila si vytvoriť pár návrhov ako by sa mi to páčilo. Vybrala som nejaké postele a k nim skúsila nakombinovať pár kúskov nábytka. A tiež som skúsila vybrať aj paletu farieb. Čo na to hovoríte, viete si predstaviť svoju izbu podľa mojich koláží?

1 / 2 / 3 / 4 / 5

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7

1 / 2 / 3 / 4 / 5

3 komentáre: