Fashion show Jenny Jeshko on Model of Tomortow


SK: 2. apríla som mala možnosť zúčastniť sa krásnej módnej prehliadky Jenny Jeshkovej, ktorá bola súčasťou modelingovej súťaže Model of Tomorrow.
Za pozvánku veľmi ďakujem samotnej návrhárke, ktorá okrem toho, že predstavila svoju (znovu) svelú kolekciu aj bola súčasťou poroty, ktorá mala za úlohu vybrať tri absolútne víťazky. Modelka, ktorá získala prvé miesto získala aj možnosť nafotiť krásne modely práve od Jenny Jeshko v slnečnom Madride. 
Každopádne z celého eventu ma najviac zaujala práve prehliadka Jenny Jeshko, ktorá už tradične hýrila farbami a rôznosťou materiálov. Dominovala samozrejme typická výšivka, ktorá dokonale ladila s nezameniteľnými šperkami. Ja osobne by som si určite zopár kúskov povyberala :) Krásne látky, zaujímavé strihy a úžasná výšivka, to je presne to čo sa skrýva pod menom Jenny Jeshko. 
Ak sa vám niečo zapáčilo určite si niečo uchmatnite pre seba, kým ešte niečo zostalo!
Pozrit si Jenny Jeshko facebook stránku :)

EN: 2.4.2016 I was invited to fashion show by Jenny Jeshko. Fashon show was part of modeling competition Model of Tomorrow. Slovak fashion designer Jenny Jeshko present her great fashion show and she was in the jury. The model that von got a photoshoot in sunny Madrid.
THis fashion show was full of beautyful colors and materials. Dominated typical embroidery and amazing jewellry.
If you like it catch something for yourself! Check Jenny Jeshko facebook page:)  






all photo from http://www.jennyjeshko.sk/novinky/

a takto som bola na prehliadke ja a moja sesternička :)

1 komentár:

  1. Wau, tejto prehliadky som sa zúčastnila, pretože som "pomáhala" súťaži Model of tomorrow, môj článok o tom tu : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2016/04/vikend-v-bratislave.html, škoda, že sme sa nestretli :)

    OdpovedaťOdstrániť