Insta & news


SK: Toľko by som toho chcela stihnúť. Čím viac sa ocitám na pokraji jednej mojej životnej epochy, tým viac mám pocit, že treba rozbehnúť niečo nové. Ale je toľko nových vecí, do ktorých by som sa rada pustila. 

Ako to už na začiatkoch býva, najskôr sa musí človek nájsť. A tak som začala pekne po poriadnu. Ako to už u mňa býva začala som z vlasmi :D Z hrdzavej líštičky sa pomaly ale iste stáva líška polárna. A tak moje vlasy blednú. Hádam sa jedného dňa dočkám tej vytúženej bielej (skôr ako budú prirodzene biele :D)
EN: I would like to start many new things. New begin in my life starts from my hair. From ginger fox to polar fox. 


SK: Čím viac sa chcem pohnúť vpred, tým viac sa mi do hlavy tlačí minulosť. A tak sa stále viac vraciam k môjmu milovanému punku. A tak som proste neodolala no a toto Ramones tričko išlo so mnou. Viem, že som si sľúbila, že už žiadne nové veci, ale tak zabite ma, keď aj napriek mojej punkovej histórii nemám ani jedno takéto triko.
EN: I still going back to my beloved punk. So I have to buy this Ramones tee.


SK: A keď už vám ukazujem moje insta fotky, tak by možno bolo dobré spomenúť, že mám aj nový instagram: ihlow.sk . Ten starý som nechala ležať ľadom a používam tento, hlavne preto, lebo sa chystám zoficiálniť moju značku ihlow a tento insta teda bude fungovať aj ako insta značky. Zatiaľ som ho ale zaplavila svojimi (hlavne výťahovými) selfíčkami :D (tak čím iným, keď už som ten narcis).
EN: I have new insta: ihlow.sk . It´s instagram for my new (so soon) brand ihlow. But now you can find there many my (elevator) selfies.


SK: Okrem toho, že teda sa chystám spojazdniť ihlow stále šijem a tiež sa učím. Ani som nemala potuchy čo všetko treba na fungovanie takej značky, ale mala som šťastie a podarilo sa mi vyhrať úžasné Moyomi workshopy od Kamili Boudove. Tak drtím a drtím, aj keď asi nikdy zo mňa nebude business človek (čo už keď raz som umelecky založená duša, to len tak človek nemôže zmeniť ... a je to tak dobre). Vzdelania nikdy nieje dosť a tak žiadne nové veci, čo sa naučím mi nebudú na škodu.
EN: I continue in sewing and I won amazing Moyomi workshops from Kamila Boudová. So I learning and hard working on my business knowledge .


SK: S novým bývaním si hľadám aj novú prácu, takže ak by ste niekto o niečom v TT vedeli určite mi dajte vedieť :)
EN: With new home I looking for a new job.


SK: Moji drobci tiež neprestávajú rásť. Rastú dokonca tak, že ani ja to už občas nestíham sledovať. Ani som sa nenazdala a môj Mimino už bude prvák. Je to kopa starostí a príprav, ale spoločne si to užívame a tešíme sa. Len dúfam, že nás tá radosť neprejde, aspoň nie tak skoro :)
EN: My sons grow up so quick. My Mimi go to school in september.


SK: A aby som toho nemala málo znova som v sebe našla vášen pre bicie. Dobre vidíte, to čo mi trčí s tašky na fotkách sú paličky (tie jediné si zatiaľ môžem dovoliť kúpiť :D). Som len celkom na začiatku a učím sa na poduškách (kvôli hluku), takže sledovať ma ako ,,hrám,, je naozaj vtipné. No čo, každý musí nejak začať a toto všetko je môj nový začiatok. 
PS: nový začiatok nemusí vždy nutne znamenať, zahodenie toho starého, skôr by som povedala že niekedy stačí malý upgrade :)
EN: I found old passion for drums. So I start learning. For now just on pillows (it very funny look on me). But it´s just start, and this all is my new start.

2 komentáre:

  1. Krásne napísané. :) A s tými bicími ti držím palce. Tiež by som na ne raz chcela hrať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. trimem palce nec sa ti darí ;) super fotky, páči sa mi že máš svoj štýl

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť