Trenčianske Teplice 2016


SK: Mnohí z vás dovolenkujú, či už pri mory alebo na horách. Nás tento rok podobné dovolenkovanie obišlo. Celkom bez výletu to ale tento rok určite nebude.
V máji sme boli na ,,týždňovke,, v našom už obľúbenom kúpeľnom meste Trenčianske Teplice. Je to príjemné a pokojné miestečko. Veľa zábavy tam síce nenájdete, ale ak hľadáte pokoj a kľud, tak toto je to pravé miesto.
Pred tým ako sme si išli odpočinúť som si v živote prešla veľa zmenami, ktoré boli hodne vyčerpávajúce. Do toho prišli ,,moje dni,, a čiernota bola na svete. Ale aj vďaka tomuto krásnemu upokojujúcemu miestu s nádhernou prírodou a prudko návykovým vzduchom sa to dalo zniesť. A tak sme si, aj napriek môjmu ,,výpadku zo života,, tento výlet v celku užili. 
Hlavne deti sa vyťešovali z chodenia do parku (preliezky), z napchávania sa ešte teplými oblátkami, z prechádzok po lese... Skrátka (nebyť mojej pokazenej hlavy) bolo nám tam krásne :)

EN: This year we was in our favourite town Trenčianske Teplice. My mind was little bit broken, but it was a great rest. Specialy for my boys. They like to walk around the park and ate warm wafers. I like this place so calming.

Matúško si hneď našiel kamošku :D

Mimi lozil ako opička :)

Niektorí z nás si aj zacvičili (nie, ja som to nebola :)



A takto krásne sme bývali :)
Ešte krásne prázdniny! 

3 komentáre:

  1. So beautiful photos! Your little boys are relly cute!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So beautiful shooting. Congratulations my dear!!! Have a nice day, kisses and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kráasne fotky aj ja milujem prírodu hlavne že ste mali klud a pokoj a ze ste si oddychli to je hlavnééé ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť