Tetovanie - súčasť tvojej osobnosti

source: pinterest

Mám 33 rokov a stále som ešte nepoškvrnená (rozumej nedotkla sa ma tetovacia ihla). A to aj napriek tomu, že po tetovaní túžim už od svojich 15tich rokov.
Prečo to svoje tetovanie ešte nemám má veľa dôvodou, ale ak si myslíš, že som proti, tak si na omyle. Milujem tetovania. Fascinujú ma. Akurát viem čo robím, a viem, že tetovanie musí byť premyslené, človek sa s ním musí stotožniť, musí sa stať súčasťou jeho osobnosti.

Nepotetovaných ľudí je dnes hádam menej ako tých čo už svoju značku na koži majú. Ibaže nie každý je so svojím rozhodnutím spokojný. Ale prečo? Je to preto, že by bolo niečo na tetovaní zlé? To si nemyslím. Skôr by som povedala, že problém je v tom, čo si nechali vytetovať. Je to moderné, tak poďme všetci hrrr do tetovacích salónov a nechajme si urobiť kerky, najlepšie všetci rovnaké nech sme in. Asi tak to potom aj vyzerá.
AKO SA TEDA NEZMÝLIŤ A NEUROBIŤ CHYBU?
1. Najskôr treba premýšľať potom konať:
Osobne si myslím, že tetovanie musí byť osobná vec, musí mať svoj význam. Stane sa predsa tvojou súčasťou už navždy, preto by malo sedieť k tvojej osobnosti a hlavne by to nemalo byť len náhle rozhodnutie (aj keď spontánnosť je fajn), ale musíš si byť svojou voľbou istá/ý.
2. Zabudni na módu a neopič sa:
Toto je obrovský problém, ktorým sa nechávajú hlavne decká oblbnúť najviac. Boli moderné čínske znaky tak si každý dával vytetovať čínske znaky, aj keď ani poriadne nevedel čo znamenajú. Teraz sú moderné všelijaké korunky a tak po svete chodia samé kráľovné a králi. Ako nehnevajte sa na mňa, ale kto chce mať tetovanie ako všetci? Veď to nieje kabát, čo si po sezóne môžeš vymeniť za nový. Takže mysli, a neopič sa. Tetovanie je prejavom originality a výrazom vlastnej osobnosti (viem toto spojenie ešte použijem asi veľakrát).
3. Nadčasovosť:
Treba myslieť aj na to, že tetovanie si zo sebou ponesieš do konca života. preto si treba vybrať niečo čo nielen k tebe patrí teraz ale aj vždy bude. Musí to byť niečo, čo keď budeš mať svoje najlepšie roky za sebou bude stále hovoriť o tom kto si, kým si bol a kým budeš.
4. Dobrý dôvod:
A nakoniec je dobre si povedať, prečo vlastne to tetovanie chceš. Kérku si nemôžeš dať len preto lebo ju majú všetci, ani preto, lebo je to moderné a dokonca ani preto lebo sa ti ten obrázok páči. Musíš tetovania milovať, musíš túžiť ukázať sa na vlastnej koži. Skrátka to zasa musíš byť ty a nijak inak.
ČO URČITE NIE
Do kategórie toto si nikdy nedávaj rozhodne patria mená frajerov či frajeriek. Veľmi zlý nápad! Ako som už spomínala vyžšie všetky módne výstrelky alebo kerka akú majú kamaráti (ako nie sme yakuza ani nič podobné aby sme si dávali spoločnú kerku). Ono mať spoločné tetovanie s najlepšou kamarátkou možno znie fantasticky, len čo ak sa pohádate. Nikdy nehovor nikdy sa hovorí a kerka je naozaj na celý život na rozdiel od kamarátstiev, ktoré môžu aj nemusia byť do smrti.
Abstraktné a okrasné tetovania vyzerajú ukážkovo, je to nádherná vec a niektorý sú presvedčený, že tetovanie nemusí mať vždy význam, stačí ak sa ti páči. S týmto tak napolovicu súhlasím. za tetovaním nemusí byť vždy hlboká myšlienka, ale na druhej strane aj abstraktná kérka v sebe môže niesť nejaký odkaz osobnosti a vtedy je to v poriadku.
A tým sa dostávame k tomu prečo som sa rozhodla tento článok vlastne napísať. Blížia sa moje narodky a ja som sa konečne rozhodla, že z nepoškvrnenej bude ďalší potetovanec. Aj písanie tohto článku mi pomohlo ujasniť si čo si vlastne dať.
 Financie si šetrím už vlastne rok, takže jediný problém zostáva ku komu ísť. Aj to je totiž ohromne dôležitá vec (naozaj naozaj 1000x naozaj odporúčam toto nepodceniť), aj keď chcete len maličkosti ako ja. Ako si tak pozerám rôznych tatérov všímam si ako odlišné majú štýly. Každý ma trochu iný spôsob a dá sa rozoznať, ktorá práca je od koho. Takže sem dám pár obrázkov a linky na tých, ktorý sa mi zapáčili. Páči sa mi jemnejší, umeleckejší štýl tetovaní, predsa len som žena, takže také tie drsnejšie kerky (ktoré sú tiež pekné, ale nie pre mňa) prenechám iným.
Kochaj sa a skús mi do komentov napísať či máš svoju kerku (poprípade mi môžeš poslať fotku), a prečo si sa rozhodol/dla práve pre túto, alebo či neľutuješ svoje rozhodnutie.

Daria - Tattoo BAR

Viktor - Hardcore tattoo

Boďa Tattoo
Duhovka
Fotky jej prác som našla len na insta odkiaľ nejdu stiahnuť ale kliknite na link a pokochajte sa, stojí to za to!

(Pre viac fotiek od každého stačí kliknúť na odkaz)


4 komentáre:

  1. Moc hezký článek :) Také mám od zimi jedno tetování a na podzim plánuji další, ale raději si to dobře nechám projít hlavou, než abych toho později litovala. Nepatřím k těm, kteří by si dávali tetování bez významu. Jak sama píšeš, je to součást mě a mé osobnosti, takže potřebuji 100% vědět, že to tetování ke mě patří :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc a potom pošli a pochvál sa čo pekné si si dala :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné práce tetování, já myslím že je základ vybrat dobrého tatera nebo taterku která dělá vás styl. Než potom řešit že je tetování nepovedené a muset řešit něco takoveho když se práce nebo tetování nepovede podle představ a že už jsem pár takových viděl.

    OdpovedaťOdstrániť